Vi finns här för att hjälpa dig
Avis anstränger sig för att du ska slippa stress och onödigt krångel när du hyr en bil, men ibland går inte allt som planerat. Det är då vår kundservice finns tillgänglig att hjälpa dig, oavsett vilket problem som uppstått under din biluthyrning.Kontakta vår kundservice via formuläret eller kontaktuppgifterna nedan och uppge ditt hyresavtal och reservationsnummer, för att vi ska kunna hitta dig i systemet.
Kontaktuppgifter till kundservice - efter din resa
- Telefontid
Mån - Fre
08:30 - 16:00 - Nytt kundserviceärende?
Börja med att göra en anmälan genom att fylla i formuläret här för en kortare handläggningstid.
- 0770 - 82 00 82, knappval 2 för kundeservice, sedan tryck 1 om du har haft en försäkringhyra eller ringer från ett försäkringsbolag eller leasingbolag.
Tryck 2 för alla andra frågor gällande en avslutad hyra.
Oberoende granskning
Vi på Avis arbetar hårt för att kunna erbjuda dig bra service. För att säkerställa att vår kundsupport håller hög kvalitet är vi medlemmar av ECRCS (European Car Rental Conciliation Service). ECRCS är en oberoende organisation som kostnadsfritt granskar kundärenden.
Vi hoppas att du är nöjd med vårt svar och den service du har fått av oss. Om du trots allt inte skulle vara nöjd med vårt svar, kan du be oss eskalera ditt ärende till ECRCS inom 30 dagar, via mailadressen nedan. Kom ihåg att alltid uppge ditt ärendenummer.
Kontakta ECRCS